Aguarde...

A COGNITIVE THEORY OF CULTURAL MEANING


R$ 265,00

em até 8x de R$ 33,13 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

OCultureO and OmeaningO are central to anthropology, but anthropologists do not agree on what they are. Claudia Strauss and Naomi Quinn propose a new theory of cultural meaning, one that gives priority to the way peopleOs experiences are internalized. Drawing on OconnectionistO or Oneural networkO models as well as other psychological theories, they argue that cultural meanings are not fixed or limited to static groups, but neither are they constantly revised and contested. Their approach is illustrated by original research on understandings of marriage and ideas of success in the United States.

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano:  1998
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780521595414
    • ISBN:  052159541X
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 228.00 cm
    • Largura: 152.00 cm
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  335

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO