Aguarde...

BIG MAGIC


R$ 132,30

em até 4x de R$ 33,08 sem juros, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Readers of all ages and walks of life have drawn inspiration and empowerment from Elizabeth Gilbert's books for years. Now this author digs deep into her own generative process to share her wisdom and unique perspective about creativity. With profound empathy and radiant generosity, she offers potent insights into the mysterious nature of inspiration. She asks us to embrace our curiosity and let go of needless suffering. She shows us how to tackle what we most love, and how to face down what we most fear. She discusses the attitudes, approaches, and habits we need in order to live our most creative lives. Balancing between soulful spirituality and cheerful pragmatism, Gilbert encourages us to uncover the strange jewels that are hidden within each of us. Whether we are looking to write a book, make art, find new ways to address challenges in our work, embark on a dream long deferred, or simply infuse our everyday lives with more mindfulness and passion, "Big Magic" cracks open a world of wonder and joy.

Sobre o Autor

Elizabeth Gilbert é romancista, contista, biógrafa e memorista. A escritora é conhecida pelo livro Comer, Rezar, Amar (Eat, Pray, Love) escrito em 2006, que ficou na lista dos mais vendidos do New York Times e deu origem a um filme. A obra foi publicada em mais de 30 idiomas. Elizabeth Gilbert é também autora de um livro de não ficção, O Último Homem Americano, da coletânea de contos Peregrinos, finalista de prêmios, e do romance Sobre Homens e...
Veja todas as obras deste Autor.

Detalhes do Produto

    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9781594634710
    • ISBN:  1594634718
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Altura: 21.00 cm
    • Largura: 13.70 cm
    • Comprimento: 2.70 cm
    • Peso: 0.48 kg
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  288

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO