Aguarde...

CHANGING MINDS


R$ 116,70

em até 3x de R$ 38,90 sem juros, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Think about the last time you tried to change someone's mind about something important - a voter's political beliefs, a customer's favorite brand, a spouse's decorating taste. Chances are you weren't successful in shifting that person's beliefs in any way. In his book, Changing Minds, Harvard psychologist Howard Gardner explains what happens during the course of changing a mind - and offers ways to influence that process. Remember that we don't change our minds overnight; it happens in gradual stages that can be powerfully influenced along the way. This book provides insights that can broaden our horizons and shape our lives.

Detalhes do Produto

    • Ano de Edição: 2006
    • Ano:  2006
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9781422103296
    • ISBN:  1422103293
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 21.00 cm
    • Largura: 13.30 cm
    • Nº de Páginas:  244

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO