Aguarde...

COMPETITIVE IDENTITY - THE NEW BRAND MANAGEMENT FO


R$ 281,00

em até 9x de R$ 31,22 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto sob encomenda
Previsão: 9 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Ever since Simon Anholt coined the phrase 'Nation Branding' a decade ago, there has been more and more interest in the idea that countries, cities and regions can build and manage their brand images. But until now, there has been little guidance and little agreement on how the techniques of commercial brand management can really be applied to places. In this book, Anholt shares his insights and unique experience in the field, and shows in detail what countries, cities and regions can do to build and sustain their competitive identity.

Detalhes do Produto

    • Ano:  2007
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780230500280
    • ISBN:  0230500285
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Altura: 24.20 cm
    • Largura: 16.40 cm
    • Peso: 0.39 kg
    • Nº de Páginas:  134

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO