Aguarde...

EMOTIONS, TECHNOLOGY, AND DESIGN


de: R$ 263,00

por: 

R$ 236,69preço +cultura

em até 7x de R$ 33,81 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

Emotional design explicitly addresses the emotional relationship between the objects and the subjects of design—in this book, the objects are technologies, and the subjects are technology users. The first section delves into the philosophy and theory of emotional design to provide a foundation for the rest of the book, which goes on to discuss emotional design principles, the design and use of emoticons, and then intelligent agents in a variety of settings. A conclusion chapter covers future research and directions. Emotions, Technology, and Design provides a thorough look at how technology design affects emotions and how to use that understanding to in practical applications. Discusses the role of culture, trust, and identity in empathetic technologyPresents a framework for using sound to elicit positive emotional responsesDetails the emotional use of color in designExplores the use of emoticons, earcons, and tactonsAddresses the emotional design specific to agent-based environments

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: ACADEMIC PRESS
    • Coleção:  Emotions and Technology
    • Assunto: Psicologia
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001048989737
    • ISBN:  9780081007013

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO