Aguarde...

HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER


R$ 159,80

em até 5x de R$ 31,96 sem juros, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Aimed at the independent-minded, this book addresses the concerns of young designers who want to earn a living by doing expressive and meaningful work and avoid becoming a hired drone working on soulless projects. It offers straight-talking advice on how to establish a design career and suggestions for running a successful business. This revised, extended edition includes all-new chapters covering professional skills, design thinking, and global trends, including green issues, ethics and the rise of digital culture. The book contains all-new imagery, and the previous interviews have been replaced with new ones, each focusing on a specific issue of importance to graphic designers.

Detalhes do Produto

    • Edição:  2
    • Ano:  2010
    • País de Produção: United Kingdom
    • Código de Barras:  9781856697095
    • ISBN:  1856697096
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  176

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO