Aguarde...

INTERNATIONAL BUSINESS REALISMS: GLOBALIZING

LOCALLY RESPONSIVE AND INTERNATIONALLY CONNECTED


de: R$ 211,50

por: 

R$ 190,39preço +cultura

em até 6x de R$ 31,73 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

International Business (IB) is a complex and interdisciplinary field. It encompasses regular currency and political risks alongside fundamental uncertainties and variations in international development, collaboration, social values, and shared objectives. As globalization expands our markets across national boundaries, institutional innovation and experimentation is essential for countries to brand their products globally and develop internationally acclaimed products. The contributors of International Business Realisms analyze instances of interdisciplinary marketing and branding for the global market place and distill practical implications for effective international and domestic marketing.

Detalhes do Produto

    • Ano de Edição: 2013
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001026900891
    • ISBN:  9781137376466

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO