Aguarde...
 

THE ROAD TO ORGANIC GROWTH


    R$ 104,90

    em até 3x de R$ 34,97 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 69,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 99,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    A rigorous two-year study of the top 800 value-creating public companies found that growth generated internally through a commitment to customer satisfaction, employee engagement, and profitability resulted in consistent employee retention, stock value improvements, and better returns on investment. In 'The road to organic growth', Edward Hess shares the full results of his breakthrough study, providing fresh, and often-surprising perspectives on what it really takes to foster organic growth. Using instructive examples from leading companies such as SYSCO, Best Buy,Tiffany & Company, Outback Steakhouse, and Stryker Corporation, Hess reveals the strategies these trailblazers used to achieve long-term growth from within.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780071475259
      • ISBN:  0071475257
      • Encadernação:  ENCADERNADO
      • Altura: 24.10 cm
      • Largura: 16.50 cm
      • Peso: 0.60 kg
      • Nº de Páginas:  209

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO