Aguarde...
 

COMPETING ON ANALYTICS

THE NEW SCIENCE OF WINNING


R$ 129,90

em até 4x de R$ 32,48 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 69,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 99,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


Sinopse

In this book, the authors argue that the frontier for using data to make decisions has shifted dramatically. Certain high-performing enterprises are now building their competitive strategies around data-driven insights that in turn generate impressive business results. Their secret weapon? Analytics - sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling. Exemplars of analytics are using new tools to identify their most profitable customers and offer them the right price; accelerate product innovation; optimize supply chains; and identify the true drivers of financial performance.

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano:  2007
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9781422103326
    • ISBN:  1422103323
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Complemento:  NENHUM

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO