Aguarde...
 

THE BRAND GAP


    R$ 144,90

    em até 4x de R$ 36,23 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 69,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 99,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    'The Brand Gap' presents a unified theory of brand. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a 'charismatic brand' - a brand that customers feel is essential to their lives. You'll learn - a new definition of brand; the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; why collaboration is the key to brand-building; how design determines a customer's experience; how to test brand concepts quickly and cheaply; the importance of managing brands from the inside.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  2005
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780321348104
      • ISBN:  0321348109
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Peso: 0.39 kg
      • Complemento:  NENHUM

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO