Aguarde...
 

HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER


    R$ 97,90

    em até 3x de R$ 32,63 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 69,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 99,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    Aimed at the independent-minded, this book addresses the concerns of young designers who want to earn a living by doing expressive and meaningful work and avoid becoming a hired drone working on soulless projects. It offers straight-talking advice on how to establish a design career and suggestions for running a successful business. This revised, extended edition includes all-new chapters covering professional skills, design thinking, and global trends, including green issues, ethics and the rise of digital culture. The book contains all-new imagery, and the previous interviews have been replaced with new ones, each focusing on a specific issue of importance to graphic designers.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  2
      • Ano:  2010
      • País de Produção: United Kingdom
      • Código de Barras:  9781856697095
      • ISBN:  1856697096
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  176

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO