Aguarde...

MEASUREMENT, DESIGN, AND ANALYSIS

AN INTEGRATED APPROACH


de: R$ 389,61

por: 

R$ 350,69preço +cultura

em até 10x de R$ 35,07 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

In textbooks and courses in statistics, substantive and measurement issues are rarely, if at all, considered. Similarly, textbooks and courses in measurement virtually ignore design and analytic questions, and research design textbooks and courses pay little attention to analytic and measurement issues. This fragmentary approach fosters a lack of appreciation of the interrelations and interdependencies among the various aspects of the research endeavor. Pedhazur and Schmelkin's goal is to help readers become proficient in these aspects of research and their interrelationships, and to use that information in a more integrated manner. The authors offer extensive commentaries on inputs and outputs of computer programs in the context of the topics presented. Both the organization of the book and the style of presentation allow for much flexibility in choice, sequence, and degree of sophistication with which topics are dealt.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  AN INTEGRATED APPROACH
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: PSYCHOLOGY PRESS
    • Assunto: Psicologia
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2013
    • Ano:  2013
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000176925464
    • ISBN:  9781135807153

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO