Aguarde...

RESEARCH FRONTIERS ON THE INTERNATIONAL

MARKETING STRATEGIES OF CHINESE BRANDS


de: R$ 178,41

por: 

R$ 160,59preço +cultura

em até 5x de R$ 32,12 sem juros, ver mais opções

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

This book proposes a theoretical framework identifying external and internal factors that influence internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key strategies e.g. standardization versus adaptation, price leadership versus branding, OBM export versus OEM export, and incremental versus leap-forward internationalization model. The relationships are examined between various international marketing mix e.g. distribution channel and pricing strategies, and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.

Detalhes do Produto

    • Coordenador/Editor: HU, ZUOHAO
    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  MARKETING STRATEGIES OF CHINESE BRANDS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: ROUTLEDGE
    • Assunto: Administração
    • Idioma: INGLÊS
    • Coleção:  China Perspectives
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001033784750
    • ISBN:  9781317205920

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO