Aguarde...

SCIENCE TEACHING EFFICACY BELIEF INSTRUMENTS

(STEBI A AND B)


de: R$ 155,58

por: 

R$ 140,09preço +cultura

em até 4x de R$ 35,02 sem juros, ver mais opções

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

The purpose of this Springer Brief is to provide a comprehensive review of both the STEBI methods and findings through the use of a clearly defined analytic framework. A systematic review of literature yielded 107 STEBI-A research items and 140 STEBI-B research items. The STEBI instruments have been used in a wide range of qualitative, cross sectional, longitudinal and experimental designs. Analysis of the findings of the papers reveals that in-service and pre-service programs that use innovative practices such as cooperative learning, inquiry based investigation and nature of science instruction can produce positive growth in participants’ science teaching efficacy beliefs. The personal science teaching efficacy beliefs of pre-service and in-service teachers showed greater mean scores and higher growth than their outcome expectancies. Implications are discussed.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  (STEBI A AND B)
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: SPRINGER
    • Coleção:  SpringerBriefs in Education
    • Assunto: Filosofia da Ciência
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001033557804
    • ISBN:  9783319424651

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO