Aguarde...

THE BRAND GAP


R$ 159,00

em até 5x de R$ 31,80 sem juros, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

'The Brand Gap' presents a unified theory of brand. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a 'charismatic brand' - a brand that customers feel is essential to their lives. You'll learn - a new definition of brand; the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; why collaboration is the key to brand-building; how design determines a customer's experience; how to test brand concepts quickly and cheaply; the importance of managing brands from the inside.

Detalhes do Produto

    • Ano:  2005
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780321348104
    • ISBN:  0321348109
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Peso: 0.39 kg
    • Complemento:  NENHUM

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO