Aguarde...

THE HANDBOOK OF ONLINE AND SOCIAL MEDIA RESEARCH


R$ 379,50

em até 10x de R$ 37,95 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Drawing together the new techniques available to the market researcher into a single reference, The Handbook of Online and Social Media Research explores how these innovations are being used by the leaders in the field. This groundbreaking reference examines why traditional research is broken, both in theory and practice, and includes chapters on online research communities, community panels, blog mining, social networks, mobile research, e-ethnography, predictive markets, and DIY research.

Detalhes do Produto

    • Ano:  2010
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780470710401
    • ISBN:  0470710403
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  462

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO