Aguarde...

THE ROAD TO ORGANIC GROWTH


R$ 132,30

em até 4x de R$ 33,08 sem juros, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

A rigorous two-year study of the top 800 value-creating public companies found that growth generated internally through a commitment to customer satisfaction, employee engagement, and profitability resulted in consistent employee retention, stock value improvements, and better returns on investment. In 'The road to organic growth', Edward Hess shares the full results of his breakthrough study, providing fresh, and often-surprising perspectives on what it really takes to foster organic growth. Using instructive examples from leading companies such as SYSCO, Best Buy,Tiffany & Company, Outback Steakhouse, and Stryker Corporation, Hess reveals the strategies these trailblazers used to achieve long-term growth from within.

Detalhes do Produto

    • Ano:  2006
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780071475259
    • ISBN:  0071475257
    • Encadernação:  ENCADERNADO
    • Altura: 24.10 cm
    • Largura: 16.50 cm
    • Peso: 0.60 kg
    • Nº de Páginas:  209

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO