Aguarde...

TRUTH, LIES & ADVERTISING


R$ 265,10

em até 8x de R$ 33,14 sem juros, ver mais opçõesEste produto tem frete grátis*

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

Sinopse

Jay Chiat, founder of the prestigious Chiat/Day advertising agency (which created campaigns for the Energizer Bunny and Fruitopia) called it 'The best new-business tool ever invented.' A newly defined discipline that combines aspects of four traditionally separate areas of advertising and marketing, account planning is one of the hottest topics in advertising today. This book by account planning pioneer Jon Steel provides advertising professionals and marketers with their first practical look at a tool that is reshaping the ad industry.

Detalhes do Produto

    • Ano:  1998
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780471189626
    • ISBN:  0471189626
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Peso: 0.63 kg
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  320

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO