Aguarde...

USE OF L1 COGNITIVE RESOURCES IN L2 READING

BY CHINESE EFL LEARNERS


de: R$ 178,41

por: 

R$ 160,59preço +cultura

em até 5x de R$ 32,12 sem juros, ver mais opções

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

This book focuses on the effects of L1 cognitive resources on L2 reading e.g. the effects of L1 reading ability, the ability in L1 mental-structure building, L1 cognitive use in L2 reading, and other related cognitive mechanisms and capacities of EFL learners in China. It integrated test-based and product-oriented as well as VPA-based (verbal protocol analysis) and process-oriented experiments to address the problems of reading in a second language. This book provides several theoretical, methodological and pedagogical insights, including the multidimensional nature of L2 reading and Vygotskyan sociocultural theory as a suitable L2 reading framework, combined approaches on L2 studies, and the rewarding active use of L1 cognitive resources in L2 learning.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  BY CHINESE EFL LEARNERS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: ROUTLEDGE
    • Coleção:  China Perspectives
    • Assunto: Educação - Linguística
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001049133917
    • ISBN:  9781317538707

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO