Aguarde...
 

BUSINESS MARKETING MANAGEMENT

B2B, EMEA EDITION


Produto Indisponível

Sinopse

1. A Business marketing perspective 2. ORganisational buying behaviour 3. CUstomer relationship management strategies for business markets 4. SEgmenting the business market and estimating segment demand. 5. BUsiness marketing planning: Strategic perspectives 6. BUsiness marketing strategies to global markets 7. MAnaging services for business markets 8. MAnaging innovation for business markets 9. MAnaging innovation and new industrial product development 10. MAnaging business marketing channels 11. SUpply chain management 12. PRicing strategies for business markets 13. BUsiness marketing communications 14. MArketing performance measurement

Detalhes do Produto

    • Subtítulo:  B2B, EMEA EDITION
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: GRIN VERLAG - ALE
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2015
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano:  2013
    • País de Produção: Germany
    • Código de Barras:  9781408093719
    • ISBN:  1408093715
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 260.00 cm
    • Largura: 195.00 cm
    • Comprimento: 16.00 cm
    • Peso: 0.67 kg
    • Quantidade de Itens do Complemento:  0
    • Nº de Páginas:  480

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO