Aguarde...
 

THE MAKING OF DIRT IS GOOD

A PERSONAL JOURNEY OF BRAND TRANSFORMATION



Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Written from the global brand frontline, we see the previouslyunseen perspective on what it was really like to build ‘Dirt isGood’ for Omo and Persil globally a celebrated case-study in creating global brands with an idea at their very core. We see the real trials, challenges and successes which confront international marketers the world over, told in a very personal and engaging real-time adventure.Each of the ten chapters tells the real-life story of each stage of the journey. At the end of each stage, we see a sharp summary of the real, practical learnings.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  A PERSONAL JOURNEY OF BRAND TRANSFORMATION
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: LID PUBLISHING
    • Coleção:  LID Publishing
    • Assunto: Administração - Liderança
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2015
    • País de Produção: United Kingdom
    • Código de Barras:  2000983199355
    • ISBN:  9781910649282

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO