Aguarde...
 

BRAND REVITALIZATION: CREATING A PLAN TO WIN

CREATING A PLAN TO WIN



Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This Element is an excerpt from Six Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald’s Can Re-Energize Their Brands (ISBN: 9780136043317) by Larry Light and Joan Kiddon. Available in print and digital formats.   Build a systematic Plan to Win for revitalizing your brand: stop playing “not to lose,” and get your entire organization aligned for the win!   How many times have you heard: “We all need to be on the same page”? That’s the Holy Grail for marketers, managers, and executives. Yet rarely do organizations create that “one page” of purpose, actions, and metrics to which all can adhere. A Plan to Win (PTW) does just that.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  CREATING A PLAN TO WIN
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  FT Press Delivers Elements
    • Assunto: Administração - Marketing
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2009
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000304207233
    • ISBN:  9780131375161

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO