Aguarde...
 

DICTIONARY OF MARKETING COMMUNICATIONS


de: R$ 147,16

por: 

R$ 132,49preço +cultura

em até 4x de R$ 33,12 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

The Dictionary of Marketing Communications contains more than 4,000 entries, including key terms and concepts in the promotion aspect of marketing with coverage of advertising, sales promotion, public relations, direct marketing, personal selling and e-marketing. Growing out of a database of terms compiled over many years by the author for use in his marketing classes at Babson College, this dictionary is a living, growing document reflecting the changing dynamics of the marketing profession. It will be an essential reference to practitioners, managers, academics, students and individuals with an interest in marketing and promotion.

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2003
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000874936588
    • ISBN:  9781483391892

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO