Aguarde...
 

INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION

CREATIVE STRATEGY FROM IDEA TO IMPLEMENTATION


de: R$ 161,48

por: 

R$ 116,29preço +cultura

em até 3x de R$ 38,76 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Now in its third edition, this comprehensive text offers a classroom-tested, step-by-step approach to the creative processes and strategies for effective integrated marketing communication (IMC). Blakeman covers key areas, from marketing plans, branding/positioning, and creative briefs to copywriting, design, and considerations for each major media format. Throughout, she explores visual and verbal tactics, along with the use of business theory and practices, and how these affect the development of the creative message. This user-friendly introduction walks students through the varied strands of IMC, including advertising, PR, direct marketing, and sales promotion, in a concise and logical fashion.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  CREATIVE STRATEGY FROM IDEA TO IMPLEMENTATION
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: ROWMAN & LITTLEFIELD
    • Assunto: Marketing
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  3
    • Ano de Edição: 2018
    • Ano:  2018
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001121281420
    • ISBN:  9781538101063

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO