Aguarde...
 

KELLOGG ON ADVERTISING AND MEDIA

THE KELLOGG SCHOOL OF MANAGEMENT



Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

In Kellogg on Advertising and Media, members of the world's leading marketing faculty explain the revolutionized world of advertising. The star faculty of the Kellogg School of Management reveal the biggest challenges facing marketers today- including the loss of mass audiences, the decline of broadcast television advertising, and the role of online advertising- and show you how to advertise successfully in this new reality. Based on the latest research and case studies, this book shows you how to find and engage audiences in a chaotic media climate.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  THE KELLOGG SCHOOL OF MANAGEMENT
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: WILEY
    • Assunto: Administração - Marketing
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2012
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000306002720
    • ISBN:  9781118429112

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO