Aguarde...

MARKET ENTRY IN CHINA

CASE STUDIES ON STRATEGY, MARKETING, AND BRANDING


de: R$ 271,62

por: 

R$ 244,49preço +cultura

em até 8x de R$ 30,56 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. The sheer speed and scope of China’s growth makes it unique and investment opportunities are very attractive. Despite the potential, many western companies fail in their market entry strategies. This book traces the major sources of failure and uses cases to illustrate how firms can better cope with the challenging Chinese market. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  CASE STUDIES ON STRATEGY, MARKETING, AND BRANDING
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  Management for Professionals
    • Assunto: Administração - Marketing
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001015377949
    • ISBN:  9783319291390

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO