Aguarde...
 

TRANSDISCIPLINARY MARKETING CONCEPTS AND

EMERGENT METHODS FOR VIRTUAL ENVIRONMENTS


    de: R$ 725,86

    por: 

    R$ 653,29preço +cultura

    em até 10x de R$ 65,33 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

    Sinopse

    The ever evolving World Wide Web provides more opportunities and challenges than ever before. Understanding marketing concepts and new and emerging methods for this digital landscape is the key to online success. Transdisciplinary Marketing Concepts and Emergent Methods for Virtual Environments provides a broad and comprehensive international coverage of subjects, issues, and current trends relating to all areas of online marketing. Emphasis is highly placed on research articles, case studies, and book reviews that seek to connect theory with application, identifying best practices in online marketing. In this respect, this book links both theoretical and practical approaches of online marketing to make a proactive contribution to the field perfect for researchers, practitioners, entrepreneurs, policymakers, and educators.

    Detalhes do Produto

      • Formato:  ePub
      • Subtítulo:  EMERGENT METHODS FOR VIRTUAL ENVIRONMENTS
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: KOBO EDITIONS
      • Assunto: Marketing
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2012
      • Ano:  2012
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2000176930055
      • ISBN:  9781466623460

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO