Aguarde...
 

MASTER DATA MANAGEMENT IN PRACTICE

ACHIEVING TRUE CUSTOMER MDM


R$ 96,90

em até 3x de R$ 32,30 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível até 15min após 
a confirmação do pagamento!

Sinopse

In this book, authors Dalton Cervo and Mark Allen show you how to implement Master Data Management (MDM) within your business model to create a more quality controlled approach. Focusing on techniques that can improve data quality management, lower data maintenance costs, reduce corporate and compliance risks, and drive increased efficiency in customer data management practices, the book will guide you in successfully managing and maintaining your customer master data. You'll find the expert guidance you need, complete with tables, graphs, and charts, in planning, implementing, and managing MDM.

Detalhes do Produto

    • Prefácio/Posfácio: DYCHE, JILL
    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  ACHIEVING TRUE CUSTOMER MDM
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: WILEY
    • Coleção:  Wiley Corporate F&A
    • Assunto: Administração
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2011
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001121840566
    • ISBN:  9781118085684

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO