Aguarde...
 

NEW CONCEPTS AND TRENDS OF HYBRID MULTIPLE

CRITERIA DECISION MAKING


de: R$ 619,43

por: 

R$ 557,49preço +cultura

em até 10x de R$ 55,75 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

When people or computers need to make a decision, typically multiple conflicting criteria need to be evaluated; for example, when we buy a car, we need to consider safety, cost and comfort. Multiple criteria decision making (MCDM) has been researched for decades. Now as the rising trend of big-data analytics in supporting decision making, MCDM can be more powerful when combined with state-of-the-art analytics and machine learning. In this book, the authors introduce a new framework of MCDM, which can lead to more accurate decision making. Several real-world cases will be included to illustrate the new hybrid approaches.

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2017
    • Ano:  2017
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  2001119718211
    • ISBN:  9781351680622

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO