Aguarde...
 

SOCIAL MEDIA AUDIT

MEASURE FOR IMPACT


de: R$ 194,65

por: 

R$ 175,19preço +cultura

em até 5x de R$ 35,04 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Social media has drastically improved the way we can reach target audiences and serve our customers. Like its financial counterpart, the social media audit (SMA) can be described as a formalized review of anorganization's social media activities. However, contrary to financial audits, social media audits are not guided by government regulations or a set of professional rules and standards. This book will address social media marketing issues using a cost benefit approach, while presenting a systematic approach to review the organization's social media activities. Using the checklists and templates provided in this book will enable readers to conduct an audit that helps identify target areas for performance improvement and recommendations for how to achieve these objectives. Social media platforms discussed include: Facebook, LinkedIn, Google Plus, Twitter, Tumblr, and Xing.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  MEASURE FOR IMPACT
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  SpringerBriefs in Computer Science
    • Assunto: Administração
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2012
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001026428357
    • ISBN:  9781461436034

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO