Aguarde...
 

CULTURE OF CONNECTIVITY: A CRITICAL HISTORY

OF SOCIAL MEDIA


    de: R$ 73,54

    por: 

    R$ 69,89preço +cultura

    em até 2x de R$ 34,95 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

    Sinopse

    Social media penetrate our lives: Facebook, YouTube, Twitter and many other platforms define daily habits of communication and creative production. This book studies the rise of social media, providing both a historical and a critical analysis of the emergence of major platforms in the context of a rapidly changing ecosystem of connective media. Author Jose van Dijck offers an analytical prism that can be used to view techno-cultural as well as socio-economic aspects of this transformation as well as to examine shared ideological principles between major social media platforms. This fascinating study will appeal to all readers interested in social media.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2013
      • Ano:  2013
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2000176079716
      • ISBN:  9780199970803

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO