Aguarde...
 

ADVERTISING MYTHS

THE STRANGE HALF-LIVES OF IMAGES AND COMMODITIES


de: R$ 247,66

por: 

R$ 222,89preço +cultura

em até 7x de R$ 31,84 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Advertising is often portrayed negatively, as corrupting a mythically pure relationship between people and things. In Advertising Myths Anne Cronin argues that it is better understood as a 'matrix of transformation' that performs divisions in the social order and arranges classificatory regimes. Focusing on consumption controversies, Cronin contends that advertising is constituted of 'circuits of belief' that flow between practitioners, clients, regulators, consumers and academics. Controversies such as those over tobacco and alcohol advertising, she argues, distil these beliefs and articulate with programmes of social engineering aimed at altering consumption patterns. This book will be essential reading for students and academics of advertising and consumption.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  THE STRANGE HALF-LIVES OF IMAGES AND COMMODITIES
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Assunto: Ciências Sociais
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2012
    • Ano:  2012
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000306814903
    • ISBN:  9781135141493

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO