Aguarde...
 

CONSUMER CULTURE AND POSTMODERNISM


de: R$ 178,14

por: 

R$ 160,39preço +cultura

em até 5x de R$ 32,08 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

The first edition of this contemporary classic can claim to have put 'consumer culture' on the map, certainly in relation to postmodernism. This expanded new edition includes: a fully revised preface that explores the developments in consumer culture since the first edition a major new chapter on 'Modernity and the Cultural Question' an update on postmodernism and the development of contemporary theory after postmodernism an account of multiple and alternative modernities the challenges of consumer culture in Japan and China. The result is a book that shakes the boundaries of debate, from one of the foremost writers on culture and postmodernism of the present day.

Detalhes do Produto

    • Edição:  2
    • Ano de Edição: 2007
    • Ano:  2014
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000825532876
    • ISBN:  9781446225004

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO