Aguarde...

CONTEMPORARY RADIO PROGRAMMING STRATEGIES


de: R$ 154,91

por: 

R$ 139,49preço +cultura

em até 4x de R$ 34,87 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This book, first published in 1990, offers an in-depth analysis of the ‘fundamental beliefs’ of radio. This refers to the common understanding of what the radio enterprise is – and should be – about: entertainment and information. A major thrust of this book is to arrive at a set of fundamental beliefs about the values and the realities of the radio business in regard to entertainment programming – a set of beliefs that may or may not be right, or forever, but that might at least provide a basis for developing programming strategies. Most other books on radio programming describe the formats and programming that already exist. This one starts with a clean sheet of paper and the question ‘What do listeners really want from radio?’

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001058338280
    • ISBN:  9781315443508

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO