Aguarde...

IDENTITY AND LEADERSHIP IN VIRTUAL COMMUNITIES

ESTABLISHING CREDIBILITY AND INFLUENCE


    de: R$ 793,90

    por: 

    R$ 714,59preço +cultura

    em até 10x de R$ 71,46 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

    Sinopse

    The presence and ubiquity of the internet continues to transform the way in which we identify ourselves and others both online and offline. The development of virtual communities permits users to create an online identity to interact with and influence one another in ways that vary greatly from face-to-face interaction. Identity and Leadership in Virtual Communities: Establishing Credibility and Influence explores the notion of establishing an identity online, managing it like a brand, and using it with particular members of a community. Bringing together a range of voices exemplifying how participants in online communities influence one another, this book serves as an essential reference for academicians, researchers, students, and professionals, including bloggers, software designers, and entrepreneurs seeking to build and manage their engagement online.

    Detalhes do Produto

      • Formato:  ePub
      • Subtítulo:  ESTABLISHING CREDIBILITY AND INFLUENCE
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: KOBO EDITIONS
      • Assunto: Ciências Sociais
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2014
      • Ano:  2014
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2000817907767
      • ISBN:  9781466651524

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO