Aguarde...
 

LIFESTYLE MEDIA IN AMERICAN CULTURE

GENDER, CLASS, AND THE POLITICS OF ORDINARINESS


de: R$ 212,80

por: 

R$ 191,59preço +cultura

em até 6x de R$ 31,93 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This book explores the emergence of "lifestyle" in the US, first as a term that has become an organizing principle for the self and for the structure of everyday life, and later as a pervasive form of media that encompasses a variety of domestic and self-improvement genres, from newspaper columns to design blogs. Drawing on the methodologies of cultural studies and feminist media studies, and built upon a series of case studies from newspapers, books, television programs, and blogs, it tracks the emergence of lifestyle’s discursive formation and shows its relevance in contemporary media culture. It is, in the broadest sense, about the role played by the explosion of lifestyle media texts in changing conceptualizations of selfhood and domestic life.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  GENDER, CLASS, AND THE POLITICS OF ORDINARINESS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  Routledge Research in Gender, Sexuality, and Media
    • Assunto: Ciências Sociais
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2018
    • Ano:  2018
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2020101459338
    • ISBN:  9781315464954

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO