Aguarde...
 

QUALITATIVE MEDIA ANALYSIS


de: R$ 96,82

por: 

R$ 87,19preço +cultura

em até 2x de R$ 43,60 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

In order to prepare a successful research project, a qualitative researcher often must consult media documents of various types. Authors David L. Altheide and Christopher J. Schneider show readers how to obtain, categorize, and analyze these different media documents in this entry in the Qualitative Research Methods series. They look at traditional primary documents such as newspapers and magazines but also at more recent forms--television newscasts and cyberspace. The use of student examples of research protocols makes this book a useful primer in deriving meaning from the bombardment of media documents a qualitative researcher faces.

Detalhes do Produto

    • Edição:  2
    • Ano de Edição: 2012
    • Ano:  2013
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000874908899
    • ISBN:  9781452289052

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO