Aguarde...
 

THE HANDBOOK OF THE PSYCHOLOGY OF COMMUNICATION

TECHNOLOGY


R$ 316,30

em até 10x de R$ 31,63 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

The Handbook of the Psychology of Communication Technology offers an unparalleled source for seminal and cutting-edge research on the psychological aspects of communicating with and via emergent media technologies, with leading scholars providing insights that advance our knowledge on human-technology interactions. • A uniquely focused review of extensive research on technology and digital media from a psychological perspective • Authoritative chapters by leading scholars studying psychological aspects of communication technologies • Covers all forms of media from Smartphones to Robotics, from Social Media to Virtual Reality • Explores the psychology behind our use and abuse of modern communication technologies • New theories and empirical findings about ways in which our lives are transformed by digital media

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  TECHNOLOGY
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  Handbooks in Communication and Media
    • Assunto: Ciências Sociais
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001121835753
    • ISBN:  9781118426524

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO