Aguarde...

THE NEW CONSUMER ONLINE

A SOCIOLOGY OF TASTE, AUDIENCE, AND PUBLICS


de: R$ 154,91

por: 

R$ 139,49preço +cultura

em até 4x de R$ 34,87 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

It’s a new world online, where consumers can publish their writing and gain a public presence, even a mass audience. This book links together blogging, writing reviews for Yelp, and creating pinboards for Pinterest, all of which provide ordinary people the opportunity to display their tastes to strangers. Edward McQuarrie expertly analyzes how the operation of taste in consumption has been changed by the Internet and offers a fresh perspective on why websites like Yelp and Pinterest have become so successful.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  A SOCIOLOGY OF TASTE, AUDIENCE, AND PUBLICS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Assunto: Ciências Sociais
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000992123587
    • ISBN:  9781784716004

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO