Aguarde...

VISUAL BRANDING

A RHETORICAL AND HISTORICAL ANALYSIS


de: R$ 154,91

por: 

R$ 139,49preço +cultura

em até 4x de R$ 34,87 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Visual Branding pulls together analyses of logos, typeface, color, and spokes-characters to give a comprehensive account of the visual devices used in branding and advertising. The book places each avenue for visual branding within a rhetorical framework that explains what that device can accomplish for the brand. It lays out the available possibilities for constructing logos and distinguishes basic types along with examples of their use and evolution over time.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  A RHETORICAL AND HISTORICAL ANALYSIS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Assunto: Ciências Sociais
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2016
    • Ano:  2016
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001072892751
    • ISBN:  9781785365423

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO