Aguarde...
 

THE NEUROSCIENCE OF MULTIMODAL PERSUASIVE

MESSAGES


de: R$ 224,42

por: 

R$ 201,99preço +cultura

em até 6x de R$ 33,67 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages. Using existing theories from multimodal rhetoric and specific findings from neurobiological studies, the book shows possible applications of the model through case studies related to persuasive messages such as those found in political campaign advertising, legal scenarios and general advertising, including print, videos, and in-person settings. As such, the book furthers the discussion of cognitive neuroscience and multimodal rhetorical theory, and it serves as a vehicle by which readers can better understand the links between multimodal rhetoric and cognitive neuroscience associated with persuasive communication in professional and educational environments.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  MESSAGES
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  Routledge Studies in Technical Communication, Rhet
    • Assunto: Comunicação - Oratória
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2017
    • Ano:  2017
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001090507019
    • ISBN:  9781351796675

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO