Aguarde...

RHETORICAL AND CRITICAL APPROACHES TO PUBLIC

RELATIONS II


de: R$ 111,07

por: 

R$ 88,89preço +cultura

em até 2x de R$ 44,45 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This volume is the first to illustrate the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the critical guidelines and philosophical underpinnings of public relations and as such should guide pedagogy and practice. It also supplies pedagogic and critical standards with which to meet the needs of an increasingly sophisticated society that tends to reject all of public relations as propaganda. With the enormous amount of money spent on product publicity and public policy debates, this book gives practitioners a sense of whether their public relations campaigns make a contribution to the organizational bottom line by means of achieving the timeless standards of the art of rhetoric.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  RELATIONS II
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: ROUTLEDGE
    • Coleção:  Routledge Communication Series
    • Assunto: Comunicação
    • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2013
      • Ano:  2013
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2000814512155
      • ISBN:  9781135465018

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO