Aguarde...
 

DESTINATION MARKETING

AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE


de: R$ 193,44

por: 

R$ 174,09preço +cultura

em até 5x de R$ 34,82 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

This book advances the current literature on destination marketing by using innovative up-to-date case studies from a wide geographical representation. The contributors examine new methods and marketing approaches used within the field through a combination of theoretical and practical approaches. With discussions of topics including image, branding, attractions and competitiveness, the chapters in this volume offer new insight into contemporary developments such as medical tourism, Islamic tourism and film-induced tourism. Presenting detailed findings and a range of methodologies, ranging from surveys to travel writings and ethnography, this book will be of interest to students, scholars and practitioners in the fields of tourism and marketing.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  AN INTERNATIONAL PERSPECTIVE
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  Routledge Advances in Tourism
    • Assunto: Economia
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2000959771127
    • ISBN:  9781317517801

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO