Aguarde...

STRATEGIC PLACE BRANDING METHODOLOGIES AND

THEORY FOR TOURIST ATTRACTION


    de: R$ 793,90

    por: 

    R$ 714,59preço +cultura

    em até 10x de R$ 71,46 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

    Sinopse

    Drawing the attention of tourists to different destinations around the world assists in the overall economic health of the targeted region by increasing revenue and attracting investment opportunities, as well as increasing cultural awareness of the area’s population. Strategic Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction investigates international perspectives and promotional strategies in the topic area of place branding. Highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world, this publication is a pivotal reference source for researchers, practitioners, policy makers, students, and professionals.

    Detalhes do Produto

      • Formato:  ePub
      • Subtítulo:  THEORY FOR TOURIST ATTRACTION
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: KOBO EDITIONS
      • Assunto: Economia
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2016
      • Ano:  2016
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2001041811981
      • ISBN:  9781522505815

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO