Aguarde...

MATHEMATICS FOR COMPUTER GRAPHICS


de: R$ 114,10

por: 

R$ 102,69preço +cultura

em até 3x de R$ 34,23 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível em até 15min no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

John Vince explains a wide range of mathematical techniques and problem-solving strategies associated with computer games, computer animation, virtual reality, CAD, and other areas of computer graphics. Covering all the mathematical techniques required to resolve geometric problems and design computer programs for computer graphic applications, each chapter explores a specific mathematical topic prior to moving forward into the more advanced areas of matrix transforms, 3D curves and surface patches. Problem-solving techniques using vector analysis and geometric algebra are also discussed. All the key areas are covered including: Numbers, Algebra, Trigonometry, Coordinate geometry, Transforms, Vectors, Curves and surfaces, Barycentric coordinates, Analytic geometry. Plus – and unusually in a student textbook – a chapter on geometric algebra is included.

Detalhes do Produto

    • Edição:  3
    • Ano de Edição: 2010
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2001026345456
    • ISBN:  9781849960236

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO