Aguarde...
 

PROMOTING ACADEMIC SUCCESS WITH ENGLISH LANGUAGE

LEARNERS


de: R$ 120,00

por: 

R$ 107,99preço +cultura

em até 3x de R$ 36,00 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

Sinopse

Educators and school psychologists throughout the country are working with growing numbers of English language learners (ELLs), but often feel unprepared to help these students excel. This highly informative book presents evidence-based strategies for promoting proficiency in academic English and improving outcomes in a response-to-intervention (RTI) framework. Illustrated with a detailed case example, the book describes best practices for working with K-5 ELLs in all stages of RTI: universal screening, progress monitoring, data collection, decision making, and intensifying instruction. In a large-size format with lay-flat binding for easy photocopying, the book includes more than two dozen reproducible worksheets. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by T. Chris Riley-Tillman.

Detalhes do Produto

    • Formato:  ePub
    • Subtítulo:  LEARNERS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: KOBO EDITIONS
    • Coleção:  The Guilford Practical Intervention in the Schools
    • Assunto: Psicologia
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano de Edição: 2015
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Canada
    • Código de Barras:  2020107054414
    • ISBN:  9781462525027

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO