Aguarde...

PERCEPTIONS OF SELF, POWER, & GENDER AMONG

MUSLIM WOMEN


    de: R$ 393,87

    por: 

    R$ 354,49preço +cultura

    em até 10x de R$ 35,45 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto disponível no mesmo dia no aplicativo Kobo, após a confirmação  do pagamento!

    Sinopse

    This book analyzes perceptions of self, power, agency, and gender of Muslim women in a rural community of Bangladesh. Rural women’s limited power and agency has been subsumed within the male dominated Islamic discourses on gender. However, many Muslim women have their own alternative discourses surrounding power and agency. Sarwar Alam intertwines an exploration of these power dynamics with reading of the Qur’an and Hadith, and analyzes how Muslim women’s perception of power and gender are linked to their relationship with religion.

    Detalhes do Produto

      • Formato:  ePub
      • Subtítulo:  MUSLIM WOMEN
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: KOBO EDITIONS
      • Assunto: Religião
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2018
      • Ano:  2018
      • País de Produção: Canada
      • Código de Barras:  2020102100703
      • ISBN:  9783319737911

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO