Aguarde...
 

FINANCE FOR EXECUTIVES

MANAGING FOR VALUE CREATION


Produto Indisponível

Sinopse

PART I: FINANCIAL CONCEPTS AND TECHNIQUES. 1. FInancial Management and Value Creation: An Overview. 2. THe Time Value of Money. 3. RIsk and Return. PART II: ANALYZING BUSINESS PERFORMANCE. 4. INterpreting Financial Statements. 5. ASsessing Operational Efficiency and Liquidity. 6. DIagnosing Profitability, Risk, and Growth. PART III: MAKING INVESTMENT DECISIONS. 7. USing the NPV Rule to Make Value-Creating Investment Decisions. 8. ALternatives to the Net Present Value Rule. 9. IDentifying and Estimating a Project's Cash Flows. PART IV: MAKING FINANCING DECISIONS. 10. VAluing Bonds and Stocks. 11. RAising Capital and Paying Out Cash. 12. EStimating the Cost of Capital. 13. DEsigning a Capital Structure. PART V: MAKING BUSINESS DECISIONS. 14. VAluing and Acquiring a Business. 15. MAnaging Corporate Risk. 16. MAking International Business Decisions. 17. MAnaging for Value Creation. ANswers to Self-Test Questions. GLossary.

Detalhes do Produto

    • Subtítulo:  MANAGING FOR VALUE CREATION
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: GRIN VERLAG - ALE
    • Edição:  1
    • Ano de Edição: 2015
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano:  2015
    • País de Produção: Germany
    • Código de Barras:  9781408093801
    • ISBN:  1408093804
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 246.00 cm
    • Largura: 189.00 cm
    • Comprimento: 20.00 cm
    • Peso: 1.36 kg
    • Nº de Páginas:  736

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO