Aguarde...
 

DESIGN OF BUSINESS, THE: WHY DESIGN THINKING IS THE NEXT COMPETITIVE ADVANTAGE


R$ 144,90

em até 4x de R$ 36,23 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


Sinopse

This book defends that companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game-changing innovation or create an entirely new category. Many make genuine efforts to be innovative-they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results. In The Design of Business, Roger Martin offers an answer - people rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo. To innovate and win, companies need design thinking.

Detalhes do Produto

    • Ano:  2009
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9781422177808
    • ISBN:  1422177807
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Peso: 0.43 kg
    • Nº de Páginas:  191

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO