Aguarde...

MARKETS, MOBS, & MAYHEM

MODERN LOOK AT THE MADNESS OF CROWDS


    R$ 115,00

    em até 3x de R$ 38,33 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    The history of business through the lens of crowd psychology In this fascinating tour through cultural, global, economic, and business history, icon of the finance world Robert Menschel explores the phenomenon of crowd psychology and its effect on business and culture. This book cheers on individualists in business and explores the essence of followers. From paper money to technology-from the evil rise of the Nazis to the fanatic love of brands-world history tells a cautionary tale about how crowd and group psychology affects the business world, an issue of interest to business leaders and readers. The book also features a Foreword by William Safire, The New York Times 'On Language' columnist.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2002
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780471233275
      • ISBN:  0471233277
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  256

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO